Slipdress



As you might know my last post was about 'The Slipdress'
So i got myself one of these dresses and i have to say 

the dress is so cozy and perfect for those hot summer days or nights :)
The sandals are looking like these Chloé sandals, right?
But actually they are from Mango, haha
When i bought them I honestly didn't know that, i have seen the Chloé sandals by chance 
while reading a magazine!
So what are you thinking about this look?
xx Halime
_________________________________________________


Wie ihr vielleicht gelesen habt, ging es in meinem letzten Post um die sogenannten 'Slip dresses'.
Nun habe ich mir auch eines dieser Kleider zugelegt und ich muss sagen 
das Kleid ist mega gemütlich und super geeignet für die heißen Sommertage :)
Kombiniert habe ich das Kleid mit diesen Schnürsandaletten.
Erinnern euch die Sandalen vielleicht an das Modell 'Jamie' von Chloé?
Ja genau sie ähneln sich sehr, jedoch sind meine leider nicht von Chloé, 
sondern von Mango, haha 
Als ich sie mir gekauft habe, wusste ich ehrlich gesagt nicht, dass Chloé 
solche Sandalen hat
ich habe sie zufällig beim durchstöbern einer Zeitschrift entdeckt.
Wie gefällt euch dieser Look?
xx Halime

  Dress: ZARA SOLD OUT ONLINE SIMILAR HERE
Heels: MANGO
                                                                  Sunnies: CAMDEN LOCK MARKET LONDON SIMILAR HERE


2 Kommentare

  1. omg!! what a dress. Really amazing. You look very pretty in this post. You and your sunglasses make me crazy to buy. I love to buy best dresses for night. Thank you so much for sharing.

    AntwortenLöschen