Denim & Mustard

Okay i have to admit i love this jacket. This color tho !
So i combined my beloved jacket which is definitely a eye-catcher 
with a denim skirt and sandals.

If you want a more sporty look white sneaker would be great too :)
So what are you thinking about this color?
Would you wear it or prefer a more discreet color?
xx Halime
__________________________________________________

Okay ich muss zugeben ich liebe diese Jacke. Die Farbe ist so toll!
Ich habe meine geliebte Jacke mit einem jeansrock
 und sandalen kombiniert. 
Wenn ihr jedoch einen etwas sportlicheren Look haben wollt, 
würden weiße sneaker auch gut passen.
Also wie findet ihr diese Farbe?
ist sie zu grell und ihr würdet eher eine schlichtere
 farbe bevorzugen oder findet ihr sie auch so mega wie ich?

Jacket: HERE
Skirt:HERE Bag (old) : Similar Here Sandals: Similar here

Keine Kommentare